dimarts, 7 d’octubre del 2008

Bona sort, Marta!

Aprofitem des d'aquest espai per fer arribar a la nostra companya Marta Valero unes molt bones vibracions per aquests dies previs al naixement de la seva tercera criatura. Que tot vagi molt bé, que descansis (si pots) i que t'oblidis de nosaltres durant uns quants dies. Ah, i quan se sàpiga alguna cosa... ens ho dius!!!! Una abraçada!
Bé, per la resta de mortals, teniu més avall una nova proposta d'horari "cotxil", retocat per l'absència temporal de la nostra estimada companya. Ja us la comentaré a l'insti.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola sóc la Marta!

Vaig tallar la feina just a temps!
Dimecres vaig començar la baixa i dijous se'm van dispara les pressions de manera bèstia i cap al Trueta! (Amb la gran em va passar i me la van haver de treure perquè perillavem les 2).
Aquesta vegada fent repòs està + o - controlat i dijous que ve ja em fan la cesària i em treuen el nen que haurà d'anar a prematurs. Encara hagués quedat un mes d'embaràs!
Això si aguanto! Em fan anar cada dia al Trueta per veure com estem els 2.
Del Trueta al llit i del llit al Trueta!

Anònim ha dit...

Hola Juanjo,

Torno a ser la marta, pel que fa al telèfon el meu és el que li surt a en Kostopoulos, suposo que estan intercanviats.

Marta

Txell ha dit...

Hola nois!!

Què tal per StFeliu? M'imagino que tot bé. Abans, que res, Marta, moltes felicitats pel nen!!! Ja m'han dit que tot va anar molt bé.

I bé, en Juanjo em va dir l'adreça del vostre bloc i avui aprofito per escriure-hi una mica. Està molt bé!! I també m'ho vaig passar molt bé al sopar de fires de Girona de divendres.

Una forta abraçada per tots

txellcosta